Over onze diensten


Met veel plezier verzorgen wij volledige zorgadministraties. Van het invoeren en up-to-date houden van patiëntenbestanden, tot het declareren bij verzekeraars en particulieren. Van het voeren van efficiënt debiteurenbeheer, tot het treffen van noodzakelijke incassomaatregelen.

Ons dienstenpakket kan volledig op uw wensen worden toegespitst. Transparant en overzichtelijk zodat u  altijd van tevoren weet waar u aan toe bent. Alles is mogelijk! Neemt u gerust geheel vrijblijvend contact met ons op om te informeren naar de mogelijkheden!

Dienstenpakket op maat

Het voeren van een gedegen zorgadministratie kan zwaar drukken op een zorginstelling, praktijk of zorgverlener. Wegens de continue veranderingen binnen de zorg, de vaak complexe digitale systemen en de lange telefonische wachttijden bij zorgverzekeraars is dit een tijdrovende taak. Zeker in de kleinere praktijken ligt deze taak vaak bij een persoon die dit “erbij doet”. En, ook al heeft een praktijk- of zorginstelling een persoon in dienst die deze taak volledig op zich neemt, er loert altijd het gevaar van het stagneren van de continuïteit van de administratie wegens ziekte, verlof, enz. Den Heijer Administratieservice verzorgt voor u het gehele declaratieproces van A to Z! Van de invoer van patiëntgegevens tot het indienen, corrigeren en opvolgen van een declaratie en het verwerken in uw boekhouding. Uiteraard kunnen we ook een gedeelte van het declaratieproces voor u verzorgen. Wij leveren altijd maatwerk, ons dienstenpakket kan dus geheel op uw wensen worden afgestemd. Een greep uit onze diensten:

  • Invoer van patiëntgegevens
  • Invoer van tarieven, behandelaren, codelijsten, behandelingen, enz.
  • Uitvoeren cov check
  • Boeken van ontvangen betalingen
  • Verwerken van verrekeningen
  • Aanleveren gegevens DIS portal
  • Aanleveren gegevens ROM portal
  • Factureren voor o.a. jeugd GGZ
  • Declareren
  • Debiteurenbeheer
  • Telefoon- en emailservice