Over onze klanten


Tot onze tevreden klanten behoren dienstverleners binnen de zorgsector in heel Nederland. U kunt hierbij denken aan GGZ praktijken- en instellingen, zelfstandige behandelcentra, tandheelkundige praktijken, huisartsen, fysiotherapeuten,  enz.

Wij werken uitsluitend voor klanten in de zorgsector. Daarbij kunt u denken aan:

  • Medische praktijken en zorginstellingen in de basis en specialistische GGZ;
  • kinderdagverblijven en jeugd GGZ;
  • Van huisarts tot diëtist. Van eerstelijnspsycholoog tot logopedist. Van fysiotherapeut tot tandarts. Van verloskundige tot ergotherapeut.

Onze klanten zijn meer dan tevreden over ons. Hier vindt u enkele klantvragen en referenties.

Waarom Den Heijer Administratieservice?

Het uitbesteden van (een gedeelte) van uw zorgadministratie aan Den Heijer Administratieservice biedt u vele voordelen, zoals:

  • U profiteert van onze ruime kennis en ervaring  binnen het steeds complexer wordende declaratieproces;
  • U hoeft zich geen zorgen te maken of de gelden waar u recht op heeft ook daadwerkelijk binnen zullen komen;
  • U bent verzekerd van een efficiënte en gedegen administratie;
  • De continuïteit van uw administratie wordt gewaarborgd omdat er geen stagnering plaatsvindt door bijvoorbeeld ziekte of verlof;
  • Geen factoring! Wij nemen de vorderingen niet over, u ontvangt de uitbetalingen dan ook gewoon op uw eigen rekening;
  • U heeft meer tijd over om zich bezig te houden met uw vak. Uw administratie wordt onze zorg!

Wij zijn trots op onze dienstverlening en zullen u hier graag meer over vertellen. Als u na het lezen van onze website nog vragen heeft, neemt u dan gerust geheel vrijblijvend contact met ons op!

 

Wij helpen verschillende zorgverleners met hun zorgadministratie, waaronder praktijken en instellingen voor (jeugd) GGZ en fysiotherapeuten. Zie onderstaande meest gestelde vragen om te zien wat wij voor u kunnen betekenen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem vrijblijvend contact met ons op om te zien hoe wij u kunnen helpen!

 

 

 

 

 

‘Ik werk op contract samen met zorgverzekeringsmaatschappijen. Een van de eisen van de maatschappijen is dat ik patiëntgegevens (declaraties) digitaal aanlever. Dat moet via een – voor mij – redelijk complex programma. Natuurlijk kan ik daar een aparte cursus voor volgen, maar eerlijk gezegd heb ik daar geen zin in. Ik wil me vooral concentreren op de zorgfactor in mijn praktijk.
Op een dag kreeg ik een foldertje in de bus van Den Heijer Administratie, waarin stond dat zij dit stuk administratie graag  van mij overnemen. Dat bleek voor mij een zegen. Nu lever ik mijn declaraties elke maand bij Den Heijer Administratie in en zij zorgen voor een snelle verwerking. Wat ook fijn is, is dat ik zelf niet achter niet-betaalde declaraties aan hoef te gaan. Den Heijer doet dat naar volle tevredenheid voor mij. Ik vind het vervelend om mensen die ik eerst heb geholpen, vervolgens te moeten benaderen omdat zij de rekening niet voldoen. Nu kan ik zelf in de rol blijven die ik het liefst vervul, namelijk die van hulpverlener.
Ik zou Den Heijer zeker aan anderen aanraden, sterker nog dat heb ik al gedaan binnen mijn intervisiegroep en bij veel collega’s!’
Drs. J. Feenstra, Praktijk voor Kinderpsychologie en Pedagogiek B.V. in Oegstgeest

‘Als eigenaar van het pand waarin ons Paramedisch Centrum is gevestigd en waar ik zelf werkzaam ben als fysiotherapeut, is mijn administratie behoorlijk complexer dan die van een zelfstandige die vanuit een praktijkruimte aan huis opereert.
Zelf ben ik helaas niet zo’n geweldige boekhouder, ik houd me liever bezig met de ontwikkeling van onze praktijk. Door tijdsnood werd ik echter slordig met de afhandeling van onze debiteuren en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Daarom ben ik  nu sinds vier jaar tevreden klant van Den Heijer Administratie. Binnen de kortste keren hebben zij onze achterstand weggewerkt en zijn we helemaal ‘bij’.  Zij verzorgen onze debiteuren- en crediteurenadministratie, dienen nota’s in en controleren deze nota’s. Bovendien verzorgt Den Heijer ook het grootboek voor onze accountant.
Wat ik vooral prettig vind, zijn de goede communicatielijnen: als je een vraag hebt, krijg je direct antwoord. Niets blijft liggen. Men weet bovendien hoe verzekeringsmaatschappijen denken en werken, waardoor eventuele fouten, bijvoorbeeld door het invullen van verkeerde codes, snel hersteld kunnen worden.
Den Heijer is weliswaar niet de goedkoopste aanbieder in haar soort, maar de kwaliteit van het afgeleverde werk en het prettige, vriendelijke contact zijn voor mij minstens zo belangrijk als de prijs. Daarom heb ik Den Heijer ook van harte bij diverse collega’s aanbevolen!’
Huub Bozon, fysiotherapeut, Paramedisch Centrum West, Helmond

Den Heijer verzorgt voor mij nu mijn declaratieadministratie en debiteurenbeheer. En dat  is voor mij als kleine zelfstandige echt een zorg minder. Ik weet namelijk uit eigen ervaring wat de gevolgen zijn als je door gebrek aan tijd de declaraties naar zorgverzekeraars niet tijdig of onjuist verwerkt: je  loopt het onnodige risico om zomaar financieel in de knoei te komen. Gelukkig is mij dat, met de professionele hulp van Den Heijer, bespaard gebleven. De tarieven die Den Heijer hanteert zijn bovendien heel netjes.
Samengevat, ben ik vooral tevreden over de deskundigheid, de altijd vlotte afhandeling en – last but not least – het prettige persoonlijke contact.
Huug van Duijn, fysiotherapeut, Den Haag

Den Heijer verzorgt voor ons de declaratie-administratie en –beheer.  Namens ons voert Den Heijer indien nodig de directe contacten met  zorgverzekeraars. Omdat zij de taal van verzekeraars spreken en de zorgverzekeringswereld bovendien van haver tot gort kennen, kunnen zij veel sneller en efficiënter met  verzekeraars schakelen dan wij dat ooit zouden kunnen.
Door met Den Heijer samen te werken, ontlasten wij onze organisatie en hebben we altijd een duidelijk overzicht met betrekking tot de afhandeling van declaraties, zowel qua tijdspad als de hoogte van de te ontvangen bedragen. De prijs-kwaliteit verhouding is bovendien uitstekend in balans.
Wij bevelen andere organisaties van harte aan om zaken te doen met administratieservice Den Heijer. Waarom opnieuw het wiel uitvinden als je gebruik kunt maken van hun specialisme? Niets is hen teveel en zij hebben altijd een gewillig oor voor hun klanten. Klantvriendelijkheid wordt bij hen met HOOFDLETTERS geschreven!
Huub Roeselers, voorzitter van de Raad van Bestuur van Co-Eur; multidisciplinair behandelcentrum voor  Obesitas, Heerlen

In 2008 gingen zorgverzekeraars over op elektronisch declareren. Op zich prima. Bij mij lukte dit echter niet. Daarom was ik erg blij met de tip van een collega om eens met Den Heijer Administratieservice contact op te nemen. Met veel genoegen laat ik nu mijn complete administratie, inclusief de boekhouding én het debiteurenbeheer over aan de goede zorgen van Den Heijer Administratieservice. Zij werken goed en snel. Het contact verloopt uitstekend: één telefoontje en mijn administratieve vraag is beantwoord, alles wordt vervolgens gemakkelijk, vlot en goed geregeld. Ik ben zeer tevreden.
Marijke van den Corput, psycholoog, Voorburg

Den Heijer administratie is een aardig, flexibel bedrijf dat mij erg goed geholpen heeft bij het indienen van mijn declaraties en de administratie hieromtrent. Met precisie zorgden zij ervoor dat ik mijn inkomsten binnenkreeg. Omdat ze goed op de hoogte zijn van de ontwikkelingen binnen de gezondheidszorg werden mijn declaraties op de juiste manier ingediend, zodat ik ook kreeg waar ik recht op had. Bovendien had ik meer tijd om bezig te zijn met het werk dat ik leuk vind: therapeutische gesprekken voeren. Het werken met hun is dus in meerdere opzichten een positieve ervaring voor mij geweest.
Een psychotherapeut te Den Haag