Telefoon- en emailservice


U heeft een drukke praktijk en bent daardoor vaak niet in de gelegenheid om binnenkomende telefoongesprekken en emailberichten tijdig te beantwoorden. Slechts een klein percentage van de bellers zal daadwerkelijk uw voicemail inspreken en/of later terugbellen. Een slechte bereikbaarheid kan u belangrijke klantcontacten kosten.

Voor een optimale bereikbaarheid en correct en professioneel klantcontact kunt u gebruik maken van onze telefoon- en emailservice. Tijdens kantoortijden tussen 08:30 uur en 17:00 uur worden uw inkomende gesprekken en emailberichten adequaat afgehandeld. U ontvangt duidelijke gespreknotities en indien gewenst plannen wij tevens afspraken voor u in leggen direct een patiëntendossier aan met de benodigde intake- gegevens. U betaald alleen voor de werkelijk besteedde tijd.

Den Heijer Administratieservice is uw receptie op afstand! Neemt u gerust geheel vrijblijvend contact met ons op om te informeren naar de mogelijkheden!